Sry

inlägget publicerades den: 2010-03-16 kl. 18:46:22
hej allihopa förlåt att jag inte bloggat idag .
Efter skolan åkte jag direkt hem till mormor .
Jag är fortfarande kvar hos henne , vi åt nyss köttbiffar med fetaost , kantarellsås och klyftpotatis !
Underbart gott ..
Idag hade jag 2 engelska nationella , dom gick bra !
I slutet av dagen hade jag ett spanska hörförståelse prov som jag fick vg på .
Jag kan när jag vill och känner för det ;)

Jag vet inte om jag ska sova kvar hos mormor inatt men förhoppningsvis inte eftersom att det bara blir krångligt imorgonbitti.
Plus att jag måste hem och duscha . Mitt hår kliar av hårsprayen jag använde häromdagen :)
Ni vet väl att man bara ska duscha håret med shampoo 3 gånger i veckan ..

Jag är sjukt trött även fast jag råkade somna i mormors sköna soffa , haha .
Sov i drygt 1.5 timme och det behövdes kan jag tala om.
Min hjärna har tänkt i 180 idag ..
Nej nu ska jag vara social .
Om jag åker hem ikväll skriver jag då .
Annars får ni ha det toppen tills imorgon .
bye bye ;)


Det här var den ända bilden dom hade på sin dator ;) haha

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback