Söndag

inlägget publicerades den: 2010-03-21 kl. 16:47:14
Nu är det tyvärr söndag , i hate it.
Förlåt för att jag inte skrev igår men jag orkade inte sitta vid datorn och tråka så jag Mia och Linda drog till täby och shoppade . Hittade tyvärr inget fint !
När vi kom hem åkte vi hem till mig och käkade hemmagjord pizza , muuuums !
Klockan 9 ungefär så drog vi till Mia och Linda och kollade klart på Knocked up.
Den filmer är sjukt bra . Den måste ni se !






Snart ska jag hem till mormor .
Ska sova och äta där , ska bli sjukt skönt .
Ska passa på att plugga lite när man har lugn och ro .
Min buss till henne går om en timme så jag kanske lägger upp ett till inlägg ;)
Puuss




Vill bli brun igen !!

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback