i.d.Bare Minerals

inlägget publicerades den: 2010-03-22 kl. 18:39:56
Är ett sminkmärke som innehåller 100% naturliga ämnen.
Tro mig det är faktiskt sant !
Det är så smidigt och skönt att ha på sig.
Sedan jag började använda märket i.d har jag märkt att min hy inte är så finnig längre.
Sminket täcker otroligt bra !!
Det bästa med sminket är att man kan sola med det , det går inte bort lika lätt som andra foundations och man ser naturligt fräsch ut.
Man får inte kanten vid hakan som man får av andra foundations.
Självklart så har i.d.Bare minerals massor av andra smink produkter tex mascara.
Det jag änvänder av deras produkter är en foundation och en täckande concealer.
Nackdelarna med i.d är att det är så himla dyrt.
Det är synd :(





På bilden ser du en concealer .
Den är otroligt bra för att täcka speciellt finnar och mörka partier.
Du får avgöra själv vad för typ av täckning du vill ha.
Jag vet att den e dyr men den håller i ca minst 8 månader.
Borste och concealern kostar tillsammans 585 kr.




Där på bilden ser du den speciellt täckande borsten jag använder till puder foundationen.
Det är helt klart världens bästa foundation och den e dyr ,
ja men den e så grymt bra och den håller i ca 8 månader.
Borsten och foundation blir tillsammans 810 kr :)
ska du ha allting jag skrivit om blir det 1395.
Det är värt det , tro mig !
Pusspuss ♥

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback