Puuuh äntligen klar !

inlägget publicerades den: 2010-03-10 kl. 19:17:14
Nu är jag äntligen klar med matten .
Jag gjorde faktiskt en hel matteläxa och utförliga svar !
Jag är helt slut nu och bara går och längtar efter mat ..
Ikväll ska jag packa inför kungsberget och festen efteråt som är på fredag .
Jag hinner nämlingen inte packa imorgon för då ska jag med mina fina vänner till täby en snabbis för att shoppa sen ska jag hem för att fira min syster Thea .
Thea fyller 13 år imorgon , hon blir så stor .
Helt sjukt .




Grattis i förskott syster ! <3

kommentarer
skrivet av: Therese

Hej thowa!



Fyller inte din syster 15? eller har ja fattat helt fel? de står ju 1995 på fb. och då fyller man väl 15? right?



Hoppas vi ses snart gumman

pöss och kram<3

kommenterade; 2010-03-13 kl. 19:38:41
URL: http://beautifulnoice.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback