Ok eller inte ?

inlägget publicerades den: 2010-03-17 kl. 15:38:52
Det diskuteras mycket om bröstförstoring nu bland alla skvaller människor.
När ordet bröstförstoring kommer upp tänker jag mig en stor kändis med pattar upp i ansiktet ..
Men det är inte bara kändisar som vill se snygga ut som gör det , utan folk med små bröst också.
Jag har full förståelse över dom kvinnor och tjejer som har små bröst och vill ha mer byst !
Förut tyckte jag att det var onödigt och vidrigt att göra förstoring men vad spelar det för roll ?
Om man inte trivs med sina bröst är det bra att det finns något att göra åt det .
Däremot tycker jag att det ser förjävligt ut med tuttarna uppe vid hakan .


Vad tycker ni ?


kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback