jag saknar dig

inlägget publicerades den: 2010-03-14 kl. 01:53:24
Saknar dig Frida .
Jag vill ha tillbaka dig .
Jag älskar dig obeskrivligt mycket .
När du låg i gräset med mig och Thea hos veterinären såg du så harmonisk ut .
Jag undrar om du förstod att vi var tvungna att ta bort pågrund av den smärtan du hade som vi inte visste om ..
Förlåt Frida gumman , om jag visste hur du kände skulle jag göra allt för dig .
Jag har aldrig gråtit såhär mycket på ett halvår som jag gjort det senaste .
Somnar gråtandes och jag tänker på dig varje minut .
Det är aldrig någon som kommer springandes med massor av pussar längre eller ingen som man ligger och gosar med på kvällarna . Jag saknar ditt snarkande och dina drömmar när du låg och lät .
Jag kan inte sluta gråta .Det är jobbigt att vara utan sin kompis ..


Jag älskar dig min ängel !






sista minuten i ditt liv <3

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback