Ibland får man sig ett gott skratt

inlägget publicerades den: 2010-04-28 kl. 16:06:24
Dagen har gått fort..
Satt ute i solen i ca en timma förut , sköööööööööönt !
Nu ligger jag i sängen och hostar som en .. vet inte vad.
MEN jag ska till skolan imorgon för att jag har märkt att det e kul oh gå i skolan ..


Min och mammas konversation på Facebook :

Mamma- thowa det är desperat att fråga om fest på facebook !!
Jag- Men mamma jag är desperat !! :)
Mamma- Ni hade ju några att välja mellan ?
Jag - Ja typ i täby ja.Och vi får ju inte åka dit för tant mamma.
Mamma- nej tant mamma är sträng , haha!!

Jag älskar dig mamma ♥





kommentarer
skrivet av: Anonym

Men Thowis då..du får inte berätta vad vi chattar om.

Då tycker alla att jag e ännu strängare än vanlgt...

Men du e lika goo som vanligt du,älskar dig gumman<3

kommenterade; 2010-04-28 kl. 16:41:43

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback