Hemma igen

inlägget publicerades den: 2009-05-27 kl. 15:36:11
Från skolan . Sjukt skönt
Ska bertätta lite om dagen .
Hade inte vanliga lektioner idag .
Vi kollade antagligen på film eller så gick vi promenad .
Frida är ju så snäll och går med mig .
Vi pratade och och sånt .
Sen åkte vi hem .
Gick med Jesper från busshållplatsen .
Snackade inte så mycket men aja, haha !
Nu ska jag alldeles strax sätta mig och strömma ner mina tankar om skrivuppgiften på ett papper .
Jag är så less på skolan . Men jag måste kämpa den sista veckan ändå .
Nästa vecka kommer vi inte ha några vanliga lektioner ! sköööönt .
Idag fick jag tillbaks min so uppgift om '' Östersjön '' . Giss vad jag fick ? ....
VG !!!!

Men ska plugga nu ! skriver senare




kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback