Jippie ..

inlägget publicerades den: 2009-06-19 kl. 23:30:53
Nu har jag och Lisa varit pa ''stan'' i nagra timmar . 
Vi gick forst och kopte ett par rosa mjukisbyxor med en text pa rumpan '' I <3 NY " . 
Sen gick vi till 2 olika affarer men hittade inte nagot roligt sa vi gick och kopte fika pa Stagecoach , ett jatte mysigt fik med varldens goaste saker !! 
Jag kopte vanillia latte och en morotskaka , muuums var det .. 
Sen gick vi frisoren , hon provade att farga en farg for att se hur det blir och vi bokade tid pa fredag nasta vecka . 
Fargen blev super fin och frisoren raknade med att det skulle ta 4 timmar att farga men det far jag ta for jag vill ha ljusbrunt har !  
Snart ska vi ga ner och laga mat . 
Eftersom det ar midsommar hemma har vi kopt '' svensk '' mat och jordgubbar med glass . 

Och jusste , nar vi hamtade Josefine fran skolan gick vi forbi en vanners familj till Lisa . Och dom hade skiiiit sota hundar . Ena hunden hoppade pa mig sa mina jeans och min troja blev leriga .. Men som sakt , vem bryr sig . 

Sa sag dom ut typ :)  Sa nuffiga .. * LER * 

kommentarer
skrivet av: theaaa

satan vad söta baby "

kommenterade; 2009-06-22 kl. 10:51:37

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback