Bilder fran idag

inlägget publicerades den: 2009-06-29 kl. 02:27:05
Bilder fran dagens utflukt .. 
Country klubben i cooperstown , NY : 


Han lyfte i mig i vattnet :P

Min kusin Josie busade lite och ville putta i mig i vattnet :P

Vi ska till samma stalle imorgon om det ar soligt annars ska vi till Alberny och shoppa :) 
Kom precis hem fran pizzerian och glasstallet ! 
Jenny , hennes kille och Kim kom och at med oss :) 

Ska ta en paus fran datan nu .. maste smorja in min branda kropp ! 
Kram kram



kommentarer
skrivet av: thea syster

fan vad mysigt gumman.. <3

kommenterade; 2009-06-29 kl. 23:20:30
skrivet av: thowa

Ja det e mysigt :) saknar dig :)

kommenterade; 2009-06-30 kl. 04:41:14

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback