Söndag

inlägget publicerades den: 2010-05-02 kl. 14:43:13
Helgen har varit mysig. I fredags var min klass och alla andra 9or på IP och hade idrottsdag men pga av att jag varit förskyld så låg jag och solade i gräset:) slutade vid 12 och då drog vi hem till Linda för att packa.
Sen drog vi hem till mig och började fixa maten inför kvällen då alla tjejer skulle komma.
Kvällen blev jätterolig och jag , Nicko , Linda och Gabby ville verkligen se en brasa så vi tog mopparna till Ekbacken och kollade på brasan i typ  minuter , haha nödvändigt.
Igår var jag hos Linda& Mia på deras snälla mammas födelsedagsmiddag ! Skit god mat ..
Senare på kvällen träffade vi Martin , fick tråkigt och tog ett tågvarv ;)

Idag ska jag ta det lugnt. Har inget att plugga idag så det e sjukt skönt.
Får väl ta en -Ta hand om sig själv dag . Som tex att fixa naglarna , göra hårinpackning och fixa ögonbrynen .
I LOVE IT !

Mitt hår blev skit bra. Eller asså det e ju inte långt men det e inte sån jättestor skillnad från innan.
Bild på håret kommer sen.



Osminkad och trött så det blir ingen bild på mitt ansikte idag.
Däremot ser ni en förtitt på mitt hår :) Ofixat men men

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback