Wipe out ;)

inlägget publicerades den: 2010-03-14 kl. 20:24:36
God kväll .
Just nu ligger jag och kollar på roliga programmet wipe out .
Det är as roligt att titta på när folk ramlar och slår sig , haha .


Jag var ute och gick med mamma idag och då var jag självklart tvungen att duscha efteråt .
Då såg jag att mamma hade köpt det nya märket Syoss .
Syoss är ett nytt hårprodukts märke som gör shampoo och balsam men jag tror att dom även gör hårspray.
Jag testade Syoss eftersom att alla säger att det e som ett frisörsalongsshampoo .
Jag har aldrig haft lenare och finare hår .
Håret fick egen volym . Eftersom att jag har lockigt hår när jag inte fixar det så blev mina lockar jätte fina .
Håret blev lent och mjukt och det känns som om man har varit hos någon frisör .
Jag lovar . Ni borde testa !



kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback