Lördag

inlägget publicerades den: 2010-03-13 kl. 18:01:37
Hej alliphopa :)

Nu är det äntligen lördag , super skönt .
Jag hade en fullbokad dag igår .
Det började med att jag gick upp vid 5 tiden .
Jag och Jacob sov ju hos Linda och Mia så alla 4 gick upp då och fixade oss sedan drog vi till skolan.
Vid skolan var det miljarder med små barn och massa stora bussar .
Allt var en ren kaos .
Jag blev så jävla förbannad för dom hade delat upp bussarna klassvis .
Jag fick åka upp till gävle i en varm äcklig buss utan Linda och Jacob .
Lärarna vägrade låta mig byta buss , dom är störda !!
Men jag överlevde till slut .
Kungsberget var hur underbart som helst .
Det var perfekta backar och perfekt väder .
Solen sken och det fanns inte ett moln på himlen.
Jag , Linda och Jacob åkte allt från blåa backar till svarta .
Eftersom det var ett sånt himla fint väder så la vi oss i backen och solade med musik.
När vi kom hem från kungsberget fixade vi oss och drog sedan till Malin på fest !
Det var roligt i början ..
Nu ska jag äta och rulla vidare för att möta mina girls and boys ;)

Bilder från Kungsberget :


Jacob ;)


Linda ;)


Linda och jag i backen ;)


Stekarn Linda gumman !





kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback