En sliten Thowa ..

inlägget publicerades den: 2010-03-14 kl. 14:04:31
Jag ligger i sängen som en död åsna . Jag orkar inte göra någonting .
På ett sätt är det sjukt skönt men på ett annat så vill jag hitta på något .
Typ som att åka och shoppa ;)

Mamma skulle iväg på skridskor så vi ska ut och gå när hon kommer hem .
Jag orkar inte plugga för att jag är så trött just nu .
Jag tänkte skriva ett inlägg ikväll om massor av bra amerikanska hemsidor där det finns tusentals av fina kläder .
Nackdelen med utländska hemsidor är att det tar lång tid att få sakerna man beställt och det kan kosta extra i tullen.
Det beror på vilken hemsida man beställer ifrån .
Här är en av mina favorit låtar jusst nu ! :)


kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback