Svar ..

inlägget publicerades den: 2009-06-20 kl. 22:32:20
Svar pa fragor som ni skickat pa '' playahead '' 

* Bor du lyxigt ? 
  Svar : Ja , det ar valdigt stort och det ligger mitt i staden ! 

* Pratar du mycket engelska ? 
  Svar : Ja , jag sjalv tycker att jag pratar mer och mer for varje dag ! 

* Vart i USA befinner du dig ? 
  Svar : Jag befinner mig i Cooperstown , NY ! 

* Shoppar du mycket och for hur mycket ? 
  Svar : Jag shoppar nastan varje dag .. Och jag har shoppat for mycket pengar !! 

* Har du traffat nya kompisar ? 
  Svar : Ja det har jag , eller jag vet inte om man kan kalla dom kompisar men jag har traffat dom ett par ganger ! 

* Nar aker du hem till Sverige igen ? 
  Svar : Aker harifran den 10:e Juli men landar pa Arlanda den 11:e Juli .

* Ater du mycket onyttigt ? 
  Svar : Bara fornamnet ! ater sjukt mycket onyttigt men forsoker halla mig borta .

* Kommer du att aka tillbaks dit ? 
  Svar : sjalvklart 

Det va alla fragor .. forsatt fraga :) 



kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback