Sorry

inlägget publicerades den: 2009-06-26 kl. 18:58:44
Forlat att jag inte har bloggat pa sistonde .. 

Igar sa fargade jag haret till en underbart fin brun farg med slingor i . 
Senare pa kvallen sa akte vi och at pa Yam Yam om det nu hette sa . 
Det sporegnade och det va skit pissigt vader ! 
Senare gick jag ut med James och hans tjej . 
Dom ar fett roliga , hihi . 
Nar dom akt sa kom Lisa ner och gick pa promenad med mig .. 
Nar vi gatt en bit ser vi James komma gaende och da hade han letat efter oss . 
Men jag va for trott for att vara med honom sa jag gick hem och la mig :) 

BILD PA MITT HAR KOMMER IKVALL NAR JAG HUNNIT FIXAT MED KAMERAN :) 

Nu ska vi aka och gora nagot eftersom det sporegnar . 
See ya !
xoxo

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback