5:e Juli

inlägget publicerades den: 2009-07-05 kl. 15:44:31
Hej allihopa :) 
Vaknade precis .. 
Solen skiner och jag kanner mig battre an forut ! 

Igar sa kollade vi pa paraden , sen gick vi till ''farm market'' , en marknad med farska gronsaker och kott dar vi handlade allt till en hemmagjord hambrugare . 
Dom blev kanon goda ! 
Nar vi atit upp gick vi ner till parken vid vattnet och hade flippfloppkrig .
Haha gjorde ont men roligt var det ..
Sen kom James och hans kompisar forbi och fragade om jag ville gora nagot lite senare och jag sa ja.. 
Men dom kom aldrig sa jag gick och la mig istallet :)

Snart ska vi ga till country cluben for att sola och bada . 
Kram 

Efter flippflopp kriget ;) 

Tag tur genom Cooperstown . Lagg marke till mitt fina halsband jag fick av paraden , haha :)

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback