SHAA FAN !

inlägget publicerades den: 2010-03-23 kl. 14:53:59
Hemma nu från skolan .
Jag sket i kunskapskällan för att den suger och för att jag mår sjukt jävla illa.
Jag har väl kräksjukan eller något sånt :( Min Linda har också illamående ..
Idag har jag nog inte så mycket jag behöver plugga , tror jag .
Kanske blir att skriva klart min andra bokanal ( haha) sen ikväll.
Snart ska jag rusa iväg till mamma jobb och hämta pengar.
Mitt över ligger ett solarium som fått nya rör, så solning blire också.

VILKET JÄVLA SKIT VÄDER DET ÄR !!!!!!
Det typ snöregnar och är blött över hela marken , när man går ut får man iskalla droppar på sig .
Vill ha SOMMMMAR!! ♥
























Saknar USA .. Den sommarn var under ! ♥






kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback