Söndag den 31:a Maj

inlägget publicerades den: 2009-05-31 kl. 10:56:32
God morgon :)
Vaknade precis .
Men jag är fortfarande sjukt trött , suck .

Gårdagen:
Hann inte skriva igår .
Förlåt ..
Efter jag solat åkte jag till centrum och träffade Linda .
Sen kom Sanna och då gick vi till parken och solade / fikade .
Vi gick till stationen och sen kom Alexander , lite efter kom Frida .
Vi satt och snackade sen kom pappa & mamma och hämtade mig i centrum så drog vi på middag i Margeretelund.
Det var roligt .
Sen så åkte jag med 8 bussen till centrum och träffade alla igen .
Sen åkte jag hem till Linda och packade hennes smink .
Vi drog hem till mig , fixade oss och sen drog vi ner till centrum igen :)
Hade en sjukt rolig kväll .

Idag :
Vaknade jag vid 10 - tiden .
Ska åka till mormor vid 12 tiden och äta .
Sen ska jag plugga plugga plugga :)


kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback