Plugg

inlägget publicerades den: 2009-05-25 kl. 20:43:02
Hej alla läsare :)

Har precis pluggat .
Även om jag låter som värsta plugghästen så bryr jag mig faktiskt inte !
Jag pluggar för mitt eget bästa inte för din eller någon annans skull.
Idag efter skolan åkte jag ner med Sanna till Centrum .
Sanna tappade antagligen hennes busskort på bussen men jag hoppas att hon har hittat det nu !
Har bara pluggat hela dagen nästan ..
Åkte med mamma och handlade mat .
Det blev salladsrulle , sjukt gott :)

Skolan idag har varit slapp .
Eller slapp och slapp .
På svenska lektionen fick man sitta ute och plugga så jag och Sanna satte oss i gräset .
Mysigt var det .
På nv lektionen hade Veronica , våran engelska lärare gjort en tipsrunda för att våran nv lärare Mohsen ( stavas?) hade
nationella prov med 9orna .
Jag fick gå med Miranda och det var kul .
På idrotten var vi ute och spelade fotboll men efter typ 20 minuter så tröttnade jag och Sanna så vi sprang ett varv runt hästhagen .
Det var jobbigt men fan vilken skön känsla efteråt !

Men nu ska jag läsa lite mer so .
Ha en toppen Måndag så skriver jag mer imorgon .
Kram

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback