Lördag den 30:e Maj

inlägget publicerades den: 2009-05-30 kl. 11:33:50
God morgon .
Förlåt för skit dålig uppdatering men jag har haft noll med tid .

Gårdagen :
Jag var i skolan till kl 2 ungefär för då slutade vi syslöjden .
Jag och Sanna drog hem till mig och fixade oss .
Sen drog vi ner till Golden West och käkade med Linda , Nicko och Sara .
Skit mysigt .
Efter det så träffade vi Alexander , sen kom Frida .
Sen gick Nicko hem och sedan drog Sara med kom tillbaks med Adam senare .
Typ efter det så kom Jonathan och Feliks .
Vi hade en sjukt rolig kväll men det blev lite kaos på slutet men det är inget som jag tar upp här eller någonannan stans ! Vi kom hem vid 12 tiden . Somnade vid 3 och vaknade för någon timma sedan .

Idag :
Vi vaknde för någon timma sen .
Satte oss ute i solen med frukosten och solade ett tag .
Nu sitter vi här och vet inte vad vi ska göra idag .
Men jag ska på middag med familjen kl 18.00 ikväll .
Ska duscha och fixa mig innan det sedan .

Men jag är för trött för att skriva mer nu tyvärr .
Skriver senare . Ha en underbar dag ! :)



kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback