Hemma och pluggar

inlägget publicerades den: 2009-05-28 kl. 18:26:48
hej sötnosar !
Kom hem vid 4 .
Stannade kvar i skolan ett tag och pluggade .
Så jag tog bussen med Sanna till centrum för den bussen jag skulle ta gick typ 40 min senare .
I centrum träffade jag Feliks och min morbror Thomas !
Sen åkte jag hem och jag har bara pluggat sedan dess .
Jag känner mig sjukt säker på texten och allt .

Idag på hemkunskapen fick jag veta att jag fick MVG på matlagningen och att jag har VG i slutbetyget !!!!
Jag är ju som sagt bääst .

Ikväll ska jag plugga lite till , läsa min bok och sedan fixa mina naglar som jag inte hann igår .

Idag fick jag 2 par linnen av mamma ( bilder kommer ) .




kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback