Cupcakes + svininfluensa

inlägget publicerades den: 2009-06-18 kl. 20:48:22
God eftermiddag :) 
Sedan andra inlagget har jag varit pa CVS och kopt telefonpengar . 
Sen drog jag och Lisa ner till Danny's och kopte mackor och cupcakes . 
For en stund sen ringde Isas skolskoterska och sa att influensan alla barnen i skolan har ar svininfluensan . 
Sa jag kommer antagligen fa den .. 

Nu sitter jag har och smaskar i mig en stor cupcake !! 
Saaaaa gott . 
Den har massor med smetig choklad , m&ms chokladsaker och en muffinsbotten :D 
Farligt for halsan .. 
Det regnar har idag , men det ar bara skont for jag kanner mig dalig och om det skulle vara sol skulle jag ha daligt samvete :) 


kommentarer
skrivet av: Anonym

Låter skitkul. Om du trycker på knappen till höger om Å på ett tangentbord och sedan A eller O så blir det Ä eller Ö beroende på vilken du väljer. Men förstås, du gör ju som du vill :)

kommenterade; 2009-06-19 kl. 08:19:51
skrivet av: thowa

haha va ? det gar inte att skriva aao ?

kommenterade; 2009-06-19 kl. 16:36:22
skrivet av: Feliks

Aja, det kan va så ibland. Ha så kul ;D <3

kommenterade; 2009-06-19 kl. 22:50:16

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback