Bojar blogga igen !

inlägget publicerades den: 2009-06-18 kl. 18:03:15
Hej allihopa :) 
Som alla kanske vet sa ar jag i USA hos min faster och hennes familj . 
Nu befinner jag mig i Cooperstown , NY . 
Jag landade pa flygplatsen Newark i NY den 8:e Juni .
Dar hamtade min faster Lisa mig och pappa, sen akte vi in till NYC till hotellet som Lisa bokat . 
Det var skit coolt . Kommer bilder ! 
Efter vi lamnat hotellet sa akte vi in till City och shoppade ! 
Skiiiiit cooolt. 
Nu ska jag borja skriva inlagg ( forsoka varje dag ) sa ni dar hemma far veta vad jag gor .. 
Pa dagarna traffar jag kompisar , solar , shoppar eller ar med kusinerna ! 
Vi gar ofta ut och ater och det ar super mysigt . 
Har ar bilder fran New York City ! ;


Times Square 

Times square ; Lina , Lisa & pappa 

Cup cakes , muuuuums !! 

Ol ( o med prickar ) provning och jag drack inget ;)

Pappa pa en resturang . Han har akt hem nu och jag saknar honom ! 

Hotellet , jag som ska ta kort men Lisa hinner fore ! 






kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback